piątek, 21 września 2012

wakacje 2012

Aby dopelnic formalnosci by wziasc udzial w candy http://papierklejnozyczki.blogspot.it/2012/08/serdecznie-zapraszam-na-powakacyjne.html?showComment=1348182340826
dziele sie moimi wspomnieniami z wakacji, ktore spedzilam w slonecznej Italii,..( tutaj mieszkam..)
bylo bardzo slonecznie :) ( miejscami az za bardzo..),
z powodu mojego meza ktory nie dostal urlopu,nad morzem bylismy tylko kilka razy,..ale udalo nam sie pojechac i to 2 razy do parku wodnego,pelnego slizgawek,zjezdzalni,hydromasazu,fontann,gimnastyki w wodzie,smiechu,tancow,i jedzenia a przede wszystkim pelne dobrego towarzystwa;D;D
 oto "dowod"..
oczywiscie nie domyslicie sie,ktora to jestem ja..(to byla ironia odnosnie mojej jasnej karnacji,jasnych wlosow- ps.lekcja nr.1-we wloszech rude wlosy to sa jasne wlosy..i jasnych oczu-zawsze chcialam miec ciemne -lekcja nr.2-powiedz wlochowi/wloszce z poludnia ze zawsze chcialas miec ciemne oczy a rzuci sie na ciebie z zamiarem uduszenia.. jasne oczy tutaj sa stosunkowo rzadko spotykane,a wiec zarazem bardzo doceniane...ps.ta mala rozowa kulka to moja corcia ;D ktora odziedziczyla po tatusiu przepiekne brazowe oczyska;D;D
a opowiesc zakoncze smacznym przepisem na letnia salate..skladniki;
pol salaty iceberg,2 ogorki konserwowe,puszka tunczyka w oleju,4 lyzki kukurydzy,2 lyzki majonezu,sok z polowki cytryny,troszke oleju z oliwek,sol.wszystko razem wymieszac i wcinac ;D
smacznego ;D

3 komentarze:

  1. Mąż musi się cieszyć z żony polki - wszak to najpiękniejsze kobiety na świecie:D Po małej też widać polskie korzenie - śliczna:D

    Co do ploterka - u mnie w komentarzu odpisałam:) Ja od kupna plotera zaczynałam, a teraz coraz częściej go używam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu normalnie nie dało się ukryc ,która to Ty xD
    U mnie w te wakacje też ubogo,mój luby też miał krótki urlop i na jakieś większe wojaże nie mogliśmy sobie pozowlic ;-)
    oj tam Włosi potrafią docenic nasz typ urody mam bardzo podobny z kolei tylko że jestem blondynką ;-D
    faną masz tą swoją kuleczkę moze po tatusiu ma oczka,ale reszta to sama mamusia ;-D

    OdpowiedzUsuń